Subject: Tehniliste tingimuste taotlus, Koidula piiripunkt, Kinnistu: 93401:007:0644
From: "Andrus Kangur - INFRAGATE" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 17:02:13 +0200

Tere,

käesolevaga palun väljastada tehnilised tingimused projektile milles
kavandatakse:

-kiirvoldikväravaid  63 Karisilla-Petseri teele Koidula piiripunkti
sissesõitudele (alloleval skeemil punased nooled ja numbrid 1 ja 2)
(teetõketele broneeritakse projektis asukoht, neid hetkel ei paigaldata)

-valgusfoori ja ümberpööramise kohta  63 Karisilla-Petseri teele et
teavitada autojuhte kui piiripunkti väravad on suletud, kuna värava nr 2
juures puudub tagasipööramise võimalus (alloleval skeemil punane nool ja
asukohanumber 3)

-valgusfoori juhtimis ja toitekaablite toomine piiripunktist  õhu või
maakaablitega

-väravate juhtimis ja toitekaablite paigaldus maakaablitega

Kiirvoldikväravatega ja teetõketega saab sulgeda autode ja jalakäijate
vaba liikluse piiripunkti.

Lähiaadress: 63 Karisilla-Petseri tee,  Kinnistu:  93401:007:0644

Manusena:

-  väravate/teetõkete kohtade nr 1 ja 2  eskiis pdf   formaadis.

- asukohaskeem allpool

- liiklusskeem foori juures

Tervitades

Andrus Kangur

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 51 84 193

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud